środa, 1 maja 2013

OMV OMV OMV OMV OMV!!!!!!

OH MY VIOLETTA!!!!!!!!!!!! Wiecie co właśnie odkryłam.... Wszystkie prawdziwe Violetter@s mają obowiązek kliknąć na ten link:
http://www.simbajuguetes.com/microsites/microvioletta/violetta.html

Gdy będziecie na tej stronie kliknijcie na zakładkę MIS PRODUCTOS. I co? Widzicie? To piórniki, długopisy, zeszyty, plecaki, pudełka i to wszystko z VIOLETTĄ! Na dodatek, większość z tych rzeczy wygrywa melodię En mi mundo albo Te creo!
Dostałam chyba fangirlingu *___*
Myślicie że niedługo te wszystkie cudeńka będą w Polsce?
Czekamy!


PS Pilnie potrzebny jest mi adres mailowy Disney Channel w Polsce. W najbliższym czasie wyjaśnię o co chodzi ;P

Besitos
Łucja :*

1 komentarz:

  1. byłam 2 tygodnie temu we włoszech i widziałam pamiętnik taki sam jak ma violetta chciałam kupić ale musiałam wracać do polski:( widziałam też ciuchy takie same jak ma violetta

    OdpowiedzUsuń