środa, 1 maja 2013

Lara- postać z drugiego sezonu Violetty!

Postacie z pierwszego sezonu myślę że każdy zna. Ale w drugim będą nowe! Jedną z nich jest Lara...
Lara jest silna, niezależna i pracowita i niepodobna do żadnej innej dziewczyny. Pod swoim nieco wiejskim wyglądam kryje się jednak piękna dziewczyna.
Wchodzi ona  w życie Leona i zmienia jego uczucia. Czu uda się jej jednak zwyciężyć jego miłość?
( opis postaci ze strony http://www.disneylatino.com/disneychannel/series/violetta/personajes.php#23|1)

Tak więc Lara będzie nową miłością Leona, który przez aroganckiego Diego nie będzie pewien swych uczuć do Violetty :c
Dziewczynę gra Valeria Baroni, która (jak wszyscy) jest aktorką, piosenkarką i tancerką.

Coś czuję że połowa dziewczyn już jej nie lubi przez sympatię do ukochanego naszego Leona ;P


A wam jak podoba się Lara?

Besitos
Łucja :*



84 komentarze:

  1. Hmmm... Z wyglądu to może jest i ładna ale ja raczej nie będę za nią przepadała. :/ Ale już lepsza ona niż Diego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Nie wiem po co ten cały Diego :/

      Usuń
    2. Nazywasz się Łucja Besitos
      w Violetcie siostra Naty?

      Usuń
    3. Moim zdaniem to ona nie jest do nikogo podobna. Z twarzy jest jakaś dziwna. Może i bym ją lubiła gdyby była... przyjaciółką Violetty, a nie jakąś ,,nową miłością Leona''. Bo przez nią na bank się rozstaną. Mogę się założyć. I za to jej nienawidzę.

      Usuń
    4. Moim zdaniem to ona nie jest do nikogo podobna. Z twarzy jakaś dziwna. Może i bym ją lubiła gdyby była... przyjaciółką Violetty a nie jakąś ,,nową miłością Leona''bo przez nią na bank się rozstaną. Na YouTube oglądałam nagranie gdzie Lara i Leon byli razem i przytulali się na oczach Violetty a Violetta z zazdrości powiedziała Leonowi że chodzi z Diego i pocałowała go w policzek a Leon wogłóle się tym nie przejął bo był z Larą. Coś czuję że ta cała czwórka (Violetta, Leon, Lara, Diego) zakochają się w sobie w zupełnie odwrotny sposób.Lara będzie z Leonem, Violetta z Diego. Kto przyznaje mi rację niech pisze pod spodem ,,Masz rację''

      Usuń
    5. Masz rację ale nie wiem po co tam jest ten cały Diego,Lara i Esmeralda. Denerwują mnie oni. Nienawidzę ich. Przez nich życie Violi się psuje. Kto jest za tym, żeby Leon i Viola byli razem niech pisze ''ZA <3 ''

      Usuń
    6. Nie lubię lary i tyle

      Usuń
    7. Ja nie lubię Lary jest okropna,a Diego zostawcie w spokoju.

      Usuń
    8. Uwielbiam Lare

      Usuń
    9. Bez Lary i Diegusia było by straaaaaaasznie nudno
      No bo pomyślcie jak by wygladal ten serjal :
      -Violetta kocham Cie
      -Leosiu tez Cie kocham
      Pocalunek

      -Leon tata znow mi na nic nke pozwala
      -Violu nie martw sie wszystko bedzie dobrze
      Pocalunek
      Genialne przyklady xDDDDDDD
      Sama je wymislilam :-)
      Ale mam wyobraznie =)
      Bez Larusi i Diegusia bylo by nudno ;_;
      Leonetta i Diera forever
      I Naxi Cares Marcesca Fedemila ;*******
      Koffamy Lare <33333
      Przynajmniej ja :3
      Pa ;*********
      P.s sory za bledy pisze z tableta :)

      ~Anonimowy^^

      Usuń
  2. Mogło by nie być Lary i Diego wtedy Violetta i Leon byli by razem a poza tym gdyby nie było Diego a była by Lara to Leon był by z Lara to Violetta była by sama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przecież to przez Diego Leon nie będzie pewny swoich uczuć więc gdyby nie było Diego a była by Lara to Viola i tak była by z Leonem i tak by mogło być ale nie!

      Usuń
    2. W 2 sezonie Violetta będzie z Leonem?

      Usuń
    3. Myślisz że nie wiem właśnie w tej chwili oglądam odcinek w którym wrócili do siebie. Ale po paru odcinkach się rozstaną bo leon nie będzie pewien swoich uczuć do Violetty przez diego. (zwiąże się z larą)

      Usuń
    4. Gdyby nie byłoby Diego to Violetta byłaby z Leonem bo wtedy nie byli by skłóceni. Leon nie miał by po co lecieć do Lary.

      Usuń
    5. ja bardzo lubię Valerie i nie mam nic do niej, a także nic do jej postaci. Uważam, że jest ładna i fajnie zagrała w serialu. Ja nienawidzę Leonetty, ale kocham Leonare <3

      Usuń
  3. nie wiem tylko dlaczego toczy sie to tak daleko!!!
    mysle ze violetta powinna w koncu zaryzykowac i powiedziec germanowi i innym co jest tak naprawde jej marzeniem. jest w koncu w tym wieku ze powinna sie od czasu do czasu buntowac,ja tez znam to uczucie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po to w serialu nowi aktorzy żeby wprowadzić małe zamieszanie i zachęcić fanów do oglądania serialu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba zniechęcić

      Usuń
    2. No właśnie! Nobo my fani Violetty nienawidzimy gdy Leon i Violetta się rozstają. A tym razem mogą się rozstać przez tą dwójkę. ( diego i lara)

      Usuń
    3. boże ja jestem fanką Violetty i ja wolę Diego a nie głupiego Leona

      Usuń
  5. Co za krowa matko violetta jest super a ona jakaś wredna ...

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubie lary...nie pasuje mi jakoś ;/
    a diego tym bardziej....powinno ich nie być ;333

    OdpowiedzUsuń
  7. Diego calkowicie psuje sprawe a Tomas szczegolnie Violetta powinna byc z Tomasem a Leon tez jes super ale poprostu jakos mi nie pasuja ale kazdy ma inny gust a wracajac dl tomas odszedl w bravo pisalo ze dl bo nie chce byc rozpoznawany tylko z roli Tomasa to po co zgadzal sie na role? Pisal ze chce byc muzykiem ale swoj poczatek zawdziecza dzieki serialowi no to czemu nie mozna pogodzic dwoch rzeczy? Jest tylu artystow co godzi te dwie role a on co nienda rady? Zawiodlam sie na nim mam nadzieje ze postanowi wrocic i bd z Violetta a Leonowi zycze szczescia z Lara albo inna dziewczyna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pablo odszedł z serialu (czyli Tomas) dlatego że chce wrócić na razie do rodzinnego miasta i spędzić czas z rodziną zawieszając na razie karierę. Decyzja była spowodowana śmiercią jego babci w czasie zdjęć do Violetty. Pisałam już o tym w jednym z postów (tajemnica Tomasa ) :)

      Usuń
    2. Chyba cię porąbało! Mam gazetę o której w tym piszą i nie ma tam nic o żadnej ,,babci''. Skąad ty to wzięłaś? Z księżyca? Może napiszesz skąd to wiesz. Co sam ci to powiedział? Tam jest napisane że nie zależy mu na sławie i myśli nad graniem w serialu ,,Moim przeznaczeniem jest muzyka'' bo to czytałam. Kup sobie FanClub z przed dwóch tygodni. A tak przy okazji nie zamieszczajcie koło postów zdjęć które nie przedstawiają was. Wiecie o jakie mi chodzi te koło napisu ,,Anonimowy'' po lewej stronie. Kiedyś ktoś tam zamieścił zdjęcie Violetty a przedstawił się jako Agnieszka Maszejkowska

      Usuń
    3. Hahaha anonimku, rozbawiłeś/aś mnie :) Niestety nie mam kontaktu z Pablo Espinosą, a informacje o zrezygnowaniu z roli Tomasa posiadam z 2 gazet: ,,Melody Times" oraz ,,Trinity Stars". Ale to przecież nie wyklucza tego co to powiedziałeś/aś. Do wniosku że nie zależy mu już na sławie podjął po tym gdy umarła jego babcia, więc masz prawidłową informacje ale niedokładną. Nie ma co się irytować c:
      A po drugie: istnieje coś takiego jak zasady bezpieczeństwa w Internecie i cieszę się że ludzie zamieszczają zdjęcia swoich idoli zamiast własnych, ponieważ umieszczanie swojej twarzy jest niebezpieczne. Nie powinno Cię to irytować. Martina Stoessel jest osobą publiczną, a jeśli ktoś ją kocha to przecież może mieć ikonkę z jej wizerunkiem, ponieważ jest jej fanem- przecież to nie oznacza że sam jest Martiną :)
      Na przyszłość nie denerwuj się tyle bo to niezdrowe dla serca c:

      Pozdrawiam <3
      Łucja

      Usuń
    4. szczegulnie zgadzam się z dziewczyną z profilu animowanego według mnie Violu powinna byś z Thomasem a jeśli go nie ma to ja wolę Diego tak jakoś

      Usuń
  8. Jakoś od samego początku nie przepadałam za Larą. Chociaż uważam, że taka postać przydałaby się w serialu. Być może dlatego, że przyprawia taką nutkę ciekawości.

    Przy okazji zapraszam na nowy blog :)
    -------> http://violetta-forever-16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lara.. Leon nie jest dla niej, więc tak jak pisałaś, nie lubię Jej... Leon <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie nawidze jej!!! Podobno będzie całować Leona na oczach Violi!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lara i Diego- jedne drugiego warte :-)
    aczkolwiek Violetta musi mieć jakieś problemy bo na tym opiera się fabuła
    mam jednak nadzieje że powszechna niechęć do Dieg'a sprawi że jednak Violetta będzie z Leon'em

    OdpowiedzUsuń
  12. Leonetta!!!!! Diego i Lara to jedna wielka pomyłka! Ale zgadzam się z Animowany jak już muszą bbyć to niech będą razem i niech nie psują Leonetty i uczuć jej członków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrozumiałam twojego postu

      Usuń
    2. Czekajcie. Ona napisała, że ,,niech już Leon i Lara będą razem i niech nie psują tego co jest midzy Leonem a Violettą''. Co? To według niej jest dwóch Leonów?

      Usuń
  13. Nie przesadzacie Lara jest spoko i to ona zrezygnuje ze swoich uczuć do Leona. Oglądnijcie filmik https://www.youtube.com/watch?v=BPYQQHcCwKI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i by była spoko gdyby się tak nie mizdrzyła do Leona. Nienawidzę takich ludzi którzy kochają się w kimś mimo że nie mają u niego żadnych szans w dodatku nie mówią mu o swoich uczuciach. Pozwolę sobie zacytować Larę: leon dzwonił twój telefon nie odbierałam ale przeczytałam że to Violetta. Jesteście parą?; co to za chamstwo tak się pytać kogoś czy z kimś chodzi?! lary i diego wogłóle nie powinno być w Violetcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. lara to dobra dziewczyne sama też jestem za leonettą ale lara to dobra osoba.. diego pod koniec też się zmieni... a i to leon ją podrywa i wbrew jej woli całuje https://www.youtube.com/watch?v=YP0mjgu45fQ

      Usuń
    3. Lara jest dobrą dziewczyną ja też jestem za tym aby Leon i Violetta byli razem no ale to nie wina Lary że Diego doprowadził do tego że Leon i Viola zerwali.A Leon sam Lare podrywał i ON JĄ POCAŁOWAŁ NIE ONA JEGO.Więc to nie jej wina

      Usuń
  14. wieśniara i tak nie będzie długo z leosiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niby skąd to wiesz? Ha ha napisałaś ,,Leosiem'' zamiast z Leonem

      Usuń
  15. nie znosze lary

    OdpowiedzUsuń
  16. diego i lary nie powinno byc w serialu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie powinny być takie postacie nie lubie Leona ale takie postacie się przydają żeby nie było nudno :)

      Usuń
  17. Leon to frajer że nie wierzy w nic Violetcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej to ja Violetta wiem że mnie lubicie bardzo ale tak musi już być
      teraz ułożyłam sobie życie z innym chłopakiem, przykro mi to mówić ale to jest Diego kocham go i wy to tez wiecie
      Przepraszam . napiszcie proszę

      Usuń
    2. co, co, co ty nie jesteś Violetta (żal)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    3. CO? Violetta nawet nie zna polskiego i niby pisze na jednym z miliona blogów o niej?A tak wogule napewno nie podpisała by sie violetta tylko Martina Stossel!!!!!

      Usuń
  18. Diego i lara to najgorsze postacie w drugim sezonie serialu ,,Violetta'' Obie są najgorsze. Oni zawsze na początek sezonu na rozkręcenie dają najgorsze postacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz stuprocentową rację ;**

      Usuń
    2. hej to ja Martina nie ładnie tak pisać o Diego i lara ja ich lubie wiecie że w seriale ,,Violetta'' to ich na prawde nie lubię ich ale tak to lubie ..... sory jestem normalną dziewczyną lubię tylko Leona Diego Ludmiła itp atak naprawdę nigdy nie kochałam leona on jest tylko moim najleprzym przyjacielem i nigdy przed nami nie zaiskrzyło przepraszam że tak dowas napisałam ale to prawda dzieci kocham was jestem normalną dziewczyną dzieci przepraszm że tak pisze wybaczcie

      Usuń
    3. jasne jesteś Martiną.phii napewno jesteś żałosna jakbyś była jej fanką to byś się nie podszywała pod nią i nie pisała byś takich bzdur o niej że nie kocha Leona jak pod koniec 2 sezonu wrucą do siebie i sama mówiła Viola do Leona że go kocha . A jak byś była Martiną to nie pisała byś dzieci bo skąd wiesz że jesteśmy jeszcze dziećmi mo że ktoś kto tu piszee możę być pełnoletni.

      Usuń
  19. hej to ja ludmiła martina ja do ciebie przyjdę mam wyczerpaną baterię w telefonie sory dzieci co martina pisze to prawda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no hey ok przyjdź zrobimy imprę party tylko zaprosimy pare na przykład leona ,diego ciebie franczeskę i marco jej chłopaka

      Usuń
    2. Jezu ludzie ja was nie rozumiem to nie normalne udawać postacie z serialu którymi się nie jest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:/

      Usuń
    3. Jcie nie rópbcie sobie jaj .zachowywać się jak dzieci .Wy to robiciejak małe dzieci na przykład,,Hej jestem Ludmiła i robie małą impreze dla uczniów studia"Załosne!!!!!!

      Usuń
  20. ok martina pa buźaki kocham !

    OdpowiedzUsuń
  21. camila hej dzieci nie piszczie do martiny tak ona prawdę piszę piszcie
    proszę camila kocham ludmiła martina ludmiła

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy tylko ja nie rozumiem komentarzy powyżej?
    Pozdrawiam
    Łucja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko ty ja też nie wiem o co chodzi

      Usuń
    2. No ja też nie rozumiem ich. Jak można się podszywać pod postacie violi nie? Zachowują się jak małe dzieci moje pięcio letnie kuzynki się tak bawią hahahahahah

      Usuń
  23. Lubie Lare widać że jest normalną dziewczyną w tym troche dziwny lecz ciekawym serialu i mam nadzieje ze Leon bedzie z nia długo.

    A Violletta no cóż jakoś nigdy nie lubiłem jej postaci pomijając już że początku serialu Martina grała strasznie sztucznie co strasznie mnie irytowało to również postać Violetty jest denerwująca, niby uważana za taką dobrą dziewczynę ale dla mnie to zwykła manipulantka która w pierwszym sezonie bawiła sie uczuciami Tomasa i Leona a w drugim mogla jednoznacznie odrzucic Diego.

    Oczywiscie mozecie sie ze mna nie zgadzac ale to jest moja opinia o Violletcie ktora po prostu nie trawie w tym serialu ale ze wzgledu na takie fajne postacie jak Camila, Francesca, Naty, Maxi, Leon, Brodway, Pablo, Federico i teraz pewnie Lara oraz swietna tematyke tego serialu nie zrezygnował z tego serialu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Ja od początku nie lubiłam Violetty.(postaci). Jak dla mnie Lara to najlepsza postać. Powiem tylko, że Violetta zachowuje się troche jak by była najważniejsza na świecie. Ja tam jestem za tym, żeby Lara była z Leonem, a Diego z Violettą. Diego też jest całkiem, całkiem. Ale Lara i tak najlepsza <3. Oczywiście nic nie mam do Martiny.

      Usuń
    2. Masz apsolutną racje ;)

      Usuń
    3. Macie racje. Nie znosze violki przez to jej zachowanie . Poza tym martina gra sztucznie .Uwielbiam wszystkich w serialu po za violką .

      Usuń
  24. Macie troche racje Violetta troche denerwuje bo nie może się zdecydować nie lubiłam Violetty dopuki nie dowiedziałam się o tym co będzie między Larą a Leonem, bo to troche smuutne że wszystko się w tym serialu komplikuje możecie mnie uznać za dziwną dziewczyne ale to jest wina Pablo bo to on ustawił Violke z Leonem, Po tym co dowiedziałam się o tym co będzie z Leone, Violettą, Larą, Diego. Nie chciałam oglądać 2 sezonu ,ale natrafiłam w internecie na to ,że pojawi się Federico. Będzie mnustwo śmiesznych i ciekawych sytuacji między Federico a Ludmiłą (tak ludmiłą, Ludmiła z Federico są swetaśni) . Bo to jak zachowuje się Ludmiła przy Federiko jest słodkie i chyba to jeden z powodów dla ,których oglądam Violette. Wracając do Lary ona mi się nie podoba odkąd wiem że będzie z Leonem bo to nie fer niby ona jest fajna a tak naprawde to bzdura robi wszystko by zniszczyć Violette. A te pytania i kontrola Leona to tylko jej strach bo ona wie że Violetta jest biliart razy lepsza od Lary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyłka w zdaniu "Możecie mnie uznać za dziwną dziewczyne ale to wszystko wina Pablo bo to on ustawił VIolette z Diego.

      Usuń
  25. o co wam chodzi lara jest spoko i co stego ,że chodzi z leonem jak i tak zerwą i viola +leon=♥ jak nie wieżycie ,że tak będzie to się zobaczcie na youtube jak są błedy do sory szybko pisze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lara jest super i diego zresztą też

    OdpowiedzUsuń
  27. Lare bardzo lubie ale wole Violette chciałabym sie spotkac z Larą,Violettą,Diego i Leonem ja ich bardzo lubie bo są spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lare lubie ale woleę violettę. Chciałabym być na koncercie violetty i zobaczyć tam : Tomasa, violettę , Franczeske, Camile i innych

    OdpowiedzUsuń
  29. Wole Diego od tego głópiego leoniska
    ile raze ten "leon" złamał serce violettcie ? A larra jest fajniejsza i lepsza od violetty :-P :-! !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. czytałam komentarze i odpowiadam:po co tu diego,lara i Esmeralda? oni są po to aby w życiu violetty się coś działo wiem że to ją rani ale oni są potrzebni do 2 sezonu bo bez nich niebyłoby tego sezonu byłoby wiadomo co będzie z tomasem i leone i violą bo cały czas byłoby tylko o nich i by nas to znudziło ja w violettcie nie lubie lary ale napewno w tak normalnie jest bardzo fajna. w violettcie lara jest gorsza od violi a jeśli ktoś sie nie zgadza nie rozumie violetty. moge powiedzieć że diego jest też gorszy od leona ponieważ knuje z ludmiłą jak zniszczyć viole i on złamie jej serce i będzie gorzej niż wtedy gdy leon z nią zerwał!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. to przez Diego Violetta i Leon się rozstali

    OdpowiedzUsuń
  32. Lara jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  33. dla mnie lara violetta coś miesza w głowach i ten cherman no weście dla mnie lara

    OdpowiedzUsuń
  34. weście niech wszyscy piszą o larze ona dobrze mówi cały czas violetta i violetta a lara to co leon do niej pasuje a wy zmiencie na lare

    OdpowiedzUsuń
  35. lepsza niż diego co mnie to ma obchodzić a lara jest najlepsza od wszystkich nawet od violetty ona jest głupia i nie zmienie zdani wy ćwoki lara jest lepsza lara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. franczeska to moja ulubiona postać lube też kamile i viole one sa najfajniejsze. a ten ćwok ktury napisał nademną jak on może lubić lare

      Usuń
    2. a wiesz co jesteś facet bo chciała bym ci coś napisać

      Usuń
  36. lara jest najlepsza a ja się z tobą policze ćwoku wszyscy mają pisać o larze bo jak nie to ja jestem silny głombie ja wiem gdzie wy wszyscy mieszkacie .........dopadnę was więc zacznijcie pisać o larze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwok haha tylko na tyle cię stać haha ty jesteś strasznie podobna do Ludmiły i na pewno wiesz gdzie mieszkam jak mojej miejscowości nawet nie ma prawie n mapach haha ty jesteś popiepszona a jak chcesz żeby pisać o larze to Lara nie jest taka zła ale wścipska w 2 sezonie

      Usuń
    2. w 2 sezonie chciała wiedzieć czy Voli podoba się Leon i powiedz mi czy to nie jest wścipskie może Viola nie chciała o tym mówić nawet Fran i Cami nie powiedziała ale by było śmiesznie jak byś mnie dopadła bym cię przewróciła jednym palcem haha

      Usuń